کد مطلب: 296547
تلگرام به‌روز شد؛ از جستجوي هشتگ‌ها تا افکت براي پيام‌ها
تاریخ انتشار : 1403/03/12 12:20:50
نمایش : 147
در آپديت جديد تلگرام مي‌توانيد در بين همه کانال‌هاي عمومي به‌دنبال پست‌هايي بگرديد که هشتگ‌هاي يکسان دارند.

به گزارش هفت چشمه؛ تلگرام آپديت جديدي دريافت کرده است که به کاربران اين پيام‌رسان اجازه مي‌دهد به هشتگ‌هاي سراسري در کانال‌هاي عمومي دسترسي داشته باشند، به پيام‌هاي خود افکت‌هاي انيميشني اضافه کنند و شيوه نمايش متن در پست‌هاي حاوي تصوير را تغيير دهند.

تلگرام از سال ۲۰۱۵ از هشتگ‌ها پشتيباني مي‌کند، اما حالا تغييري مهم در اين سيستم ايجاد شده است تا امکان جستجوي هشتگ‌ها بين همه کانال‌هاي عمومي وجود داشته باشد. زماني که روي يک هشتگ کليک مي‌کنيد، مي‌توانيد پست‌هاي ديگر کانال‌هاي عمومي را که از آن هشتگ استفاده کرده‌اند، ببينيد.

تغيير بعدي به افکت پيام‌هاي متني مربوط مي‌شود. در اين آپديت مي‌توانيد در چت‌هاي يک‌به‌يک، جلوه‌اي را در پيام خود قرار دهيد تا هنگامي که مخاطب صفحه چت را باز مي‌کند، انيميشن آن را ببيند. همه کاربران تلگرام به ۶ افکت دسترسي دارند، اما کاربران پريميوم مي‌توانند از صد‌ها افکت بيشتر نيز استفاده کنند. براي استفاده از اين افکت‌ها کافي است انگشت خود را روي دکمه Send نگه داريد و افکت مدنظر خود را انتخاب کنيد.

در به‌روزرساني جديد تلگرام همچنين مي‌توانيد موقعيت کپشن عکس‌ها را تغيير دهيد و آنها را به بالاي عکس‌ها منتقل کنيد. پيش از اين، کپشن هميشه در زير عکس‌ها نمايش داده مي‌شد. براي استفاده از اين ويژگي کافي است انگشت خود را روي دکمه Send نگه داريد و گزينه Move Caption Up را انتخاب کنيد.

تلگرام مديريت شماره تلفن‌ها را نيز آسان‌تر کرده است. اکنون با ضربه‌زدن روي يک شماره در يک صفحه چت، يک منوي جديد را مي‌بينيد که گزينه‌هاي مختلفي نظير ارسال پيام، آغاز تماس يا افزودن شماره به بخش مخاطبان را در اختيار شما قرار مي‌دهد.

يکي از ويژگي‌هاي جديد تلگرام امکان کوتاه‌سازي بدنه نقل‌قول‌هاست. اين ويژگي در واقع به شما اجازه مي‌دهد تا در صورت استفاده از نقل‌قول‌هاي طولاني، تنها بخش کوچکي از آن را به‌نمايش بگذاريد و بقيه نقل‌قول تنها در صورت تعامل کاربر باز شود و متن را به نمايش بگذارد.

در انتها در نسخه macOS نيز تغييري صورت گرفته است تا صفحه مربوط به تماس‌هاي صوتي و ويديويي در تلگرام مشابه نسخه‌هاي iOS و اندرويد بک‌گراند‌هاي پويا و انيميشن‌هاي زيبا داشته باشد.

منبع: ديجياتو

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg